مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 10:102023-09-04دانش

میز دانشجو| اعلام جزییات ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد


زمان و محل ثبت نام مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با توجه به اینکه ثبت نام از پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی انجام می شود همه پذیرفته شدگان لازم است از ساعت 10 صبح روز دوشبه 20 شهریور تا چهارشنبه 22 شهریور 1402 برای ثبت نام به سامانه آموزشیار به نشانی edu.

iau.

ac.

ir مراجعه کنند.

عدم مراجعه پذیرفته شدگان به سامانه آموزشیار در بازه زمانی مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

هنچنین تمامی پذیرفته شدگان لازم است مطابق زمان بندی اعلام شده در سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش با در دست داشتن مدارک ذیل به منظور تکمیل مراحل ثبت نام به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند.

اصل مدرک کارشناسی (لیسانس)صادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه های معتبر داخل و خارج کشور که مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا شورای عالی انقلاب فرهنگی باشد به انضمام ریز نمرات دوره کارشناسی با قید معدل.

براین اساس، پذیرفته شدگانی که به دلیلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) خود نیستند باید اصل گواهی تایید شده دلیل بر فراغت از تحصیل را که توسط  دانشگاه محل تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز دانشجو| اعلام جزییات ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد

میز دانشجو| اعلام جزییات ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد